Політика повернення та обміну товару

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» до товарів належної якості, які НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ поверненню та обміну, відносяться:

  • продовольчі товари (в т.ч. біологічно активні добавки) та лікарські засоби;
  • парфумерно-косметичні товари;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • друковані матеріали.

Тому ви не зможете повернути або обміняти придбані на fitbalance.ua товари належної якості з категорій: «Здоров’я», «Краса» та «Харчування».

Якщо під час отримання та перевірки товару перед кур’єром ви виявили, що вміст посилки не відповідає зробленому вами замовленню (за асортиментом, кількістю, комплектацією або упаковкою), ви можете НА МІСЦІ повернути все замовлення або його частину, за умови наявності розрахункового документа, виданого вам разом із проданим товаром.

Для цього складіть і надішліть лист із темою «Повернення (обмін) товару» на електронну адресу fitbalanceukraine@gmail.com, в якому вкажіть:

  • ПІБ покупця, адресу та контактний телефон;
  • причину повернення / обміну товару – «Невідповідність зробленого замовлення»;
  • додайте фото або відео товару, який ви хотіли б повернути / обміняти;
  • копію розрахункового документа, що підтверджує факт покупки даного товару на fitbalance.com.ua;
  • на що б ви хотіли обміняти товар. Якщо ви хочете повернути продукт, просто напишіть «Повертаю»;
  • реквізити рахунку, на який у разі повернення товару необхідно повернути кошти.

Даний товар передається кур’єру в належній упаковці, після чого він забезпечує доставку на склад компанії.

Протягом 1-го робочого дня після отримання листа наш менеджер зв’яжеться з вами, щоб уточнити деталі процедури.

Остаточне рішення про обмін / повернення товару та / або повернення грошових коштів буде прийнято протягом 12 календарних днів після отримання посилки з товаром.

Додатково на вашу електронну адресу буде надіслано повідомлення про статус повернення / обміну товару.